Zde, na doméně stare.forum.bandingklub.cz, je náhled na starou verzi fora, která bude časem uzavřena.

Pro registraci, nebo psaní příspěvků prosím použijte novou verzi na doméně: forum.bandingklub.cz

fórum.bandingklub.cz
operační možnosti léčby těžké obezity

BandingKlub.cz FAQ Hledat Seznam uživatelů Registrace
Profil Soukromé zprávy Přihlášení

OPERACE

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 288, 289, 290 ... 728, 729, 730  Další

Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ppperla

PříspěvekZaslal: st září 10, 2008 11:52 am    Předmět: Citovat

Ahojky jsem tady nováček:-)

Alkac ahoj tak jsem totady našla.-)

Tubulizace 7.12.2010 v Ov panem dr .Foltysem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petulka1650

PříspěvekZaslal: st září 10, 2008 11:57 am    Předmět: Re: nebezpečí bandáže Citovat

bestickova napsal:
Ahojky!!já na tom byla podobně jako Ty,3 roky jsem to zvažovala a když jsem se už nemohla unést,řekla jsem si a dost!!a dneska mi zbývá pár dní před resekcí žaludku a po tom,co jsem si přečetla tady na foru vím,že svého rozhodnutí litovat nebudu,ikdyž to bude ze začátku opravdu moooc těžké..

Ahojda vsechny, taky zacinam byt pekne nervozni. Uz ani ne dva tydny a jde se pod kudlu a to 22/9 k dr. Ciernemu. Jsem rada, ze jsem vsechna vysetreni zvladla behem 3 mesicu a operace je za rohem. Jeste mne dnes ceka Interna, pristi tyden ARO a jde se na to. Holkyyy.. jsem nervozniiii.. ale desne se tesim.. Razz .. ted jeste rychle zhubnout nejaky to kilco, aby jatra nezlobila..

bandáž žaludku 22.9.2008 BMI Chirurgie, 5x doplneno, celkem 4,5 ml
Alkac

PříspěvekZaslal: st září 10, 2008 11:59 am    Předmět: Citovat

No vidíš, šikulka. Laughing

Vždycky si najdi téma o kterém chceš napsat a když budeš chtít jen tak pokecat, tak jdi do kavárny, tam se semele všechno. Jdu makat na zahradu, tak zatím pa. Very Happy

[/url]
Bandáž 29.7.2008, 36 let
1 dcera - 19 let
Iscare
1. doplnění 16.10.08 - 2ml, 2. doplnění 10.12.08 - 1ml
ppperla